Počet klientov v Kúpeľoch Dudince sa vlani zvýšil o 2500 na takmer 18.000 Dudince 30. januára (TASR) - Takmer 18.000 klientov prešlo vlani bránami liečebných domov Smaragd, Rubín ...

authorTASR dateVloženie/úprava Utorok, 30.01.2018 categoryDenné správy

Dudince 30. januára (TASR) - Takmer 18.000 klientov prešlo vlani bránami liečebných domov Smaragd, Rubín a Minerál, ktoré patria pod spoločnosť Kúpele Dudince, a. s. Bolo to zhruba o 2500 viac ako rok pred tým.Ako uviedla Andrea Petrušová z oddelenia marketingu, väčšina klientov prichádza do kúpeľov na pobyty prostredníctvom zdravotných poisťovní. "Pomer so samoplatcami sa ale pomaly vyrovnáva," uviedla.Podstatnú časť klientov kúpeľov tvoria Slováci, asi pätina prichádza zo zahraničia. "Najviac z Nemecka a Rakúska, z rusky hovoriacich krajín, ale, samozrejme, aj z Česka a Maďarska," pokračovala. Čoraz väčší záujem majú aj klienti z pobaltských republík.Klientov okrem nadobudnutia nových síl počas liečebných procedúr, láka do Dudiniec aj tiché kúpeľné prostredie a v neposlednom rade vybavenie liečebných domov. Liečebný dom Rubín bol vynovený pred niekoľkými rokmi. Smaragd prešiel rozsiahlou rekonštrukciou predvlani, spoločnosť navyše pribrala do ponukového portfólia aj nový kúpeľný hotel Minerál."Smaragd minulý rok navyše obnovil aj spoločenskú sálu a kaviareň. Tento rok oslavuje 40 rokov od svojho otvorenia, oslavy vyvrcholia v júli," pripomenula Petrušová. Ľudia liečiaci sa v Smaragde majú zo všetkých liečebných domov najvyššiu priemernú dĺžku pobytu, ktorá je 14,5 dňa.V kúpeľoch, ktoré boli kedysi známe liečbou ochorení pohybového aparátu, sa dnes liečia aj pacienti so srdcovo-cievnymi chorobami a chorobami z povolania.

Štítky :

MOVEMBER – mesiac mužského zdravia: Liga proti rakovine sa v osvete o prevencii spojila so známym menom aj známou značkou

November patrí mužom. Po celom svete aj na Slovensku sa nesie v znamení Movembra – kampane, ktorá upozorňuje na význam prevencie a včasnej diagnostiky onkologických ochorení, ktoré sa týkajú mužov. Liga proti rakovine sa tento rok pridáva s novou osvetovou kampaňou „Máš to už za sebou?“,